![تحقیق-رابطه-بین-وفاداری-به-مارک-و-برند-با-مقطع-تحصیلی-مصرف-کنندگان](http://fiload.ir/HPicturer.ashx?img=18756My8yOC8yMDE2IDEyOjAwOjAwIEFNMjc0.jpg&w=150&h=150&path=~/content/productpic/)
چکیده: همة مدیران از اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. وقتي مشتريان به مارک افتخار ميکنند، حجم خريدشان را افزايش ميدهند، چيزهاي مثبتي در مورد مارک ميگويند و مارک را به دوستان و خويشاوندان توصيه ميکنند. آنها بهطور عملي نشان ميدهند که با مارک هم پيمان و پيوستهاند. از طرف ديگر، وقتي مشتري ..
![دانلود فایل](http://fiload.ir/content/affbanner/buy.png)